جمعه سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ - 21:36 - علیرضا دباغ -
برای کسانی که مطالعاتی درباره ارتباطات ورسانه ها داشته باشند پیش بینی نقش مؤثر رسانه های نوین درتبلیغات
سیاسی به خصوص در رویداد مهمی مانند انتخابات آتی ریاست جمهوری کار دشواری نیست .مطلب اخیری که در
وبسایت رسانه وفرهنگ نوشته ام فارغ از هرنوع نگاه سیاسی به نوع استفاده احتمالی از اینترنت در انتخابات ۹۲
اشاره می کند .لینک زیر شمارا به رسانه وفرهنگ متصل می کند.
ماهواره ،اینترنت و انتخابات 92
علیرضا دباغ